Hvitvinsglass
Hvitvinsglass med gravering - 2 stykk
- Raffinert glass fra Royal Leerdam
- Kan tas i oppvaskmaskinen
- Et permanent minne for ethvert øyeblikk
- Dette settet med 2 kan tilpasses separat
Gavespesifikasjoner
Antall: 2 stykk
Merke: Royal Leerdam
Type: L'Esprit
Gravering: Hvit (merk at sluttresultatet kan se noe annerledes ut enn bildene på våre nettsider)
Diameter: 8,5 cm
Høyde: 20,5cm
Innhold: 37 cl
Vintype: Hvit
Ekstra: Denna uppsättning av 2 kan anpassas separat och kan också läggas i diskmaskinen.
Bunndiameter: 7 cm
Vil du ha en logo eller et emblem gravert på glasset? Ta kontakt med vår kundeservice, så ordner vi det for deg.
Jubileumet blir ikke bedre enn med graverte hvitvinsglass!
Hvitvinsglassene er av merket Royal Leerdam, som står for ekte kvalitet. Glassene kan også tas i oppvaskmaskinen, noe som er veldig kjekt. Å designe dine helt egne vinglass er enkelt som bare det, bare naviger til redigeringsprogrammet vårt og du kan legge til ditt eget navn eller din egen tekst. Du kan også velge mellom flere av våre stilfulle design. Så snart du er ferdig, vil vi gravere glassene med den sammen omtanken og presisjonen som du designet dem med. Det er også mulig å bestille kun et hvitvinsglass med gravering. Hva venter du på? Design dine unike vinglass nå!
Ta en titt på alle vårevinglass med gravering. Ta en titt påpersonlig rødvinsglass.
FAQ
Designe og bestille
Hva er å designe og hvordan fungerer dette på nettstedet?Ved å klikke på den knappen "Lag eget design" kan du begynne å utforme din egen gave. I vårt redigeringsprogram kan du designe gaven akkurat slik du ønsker, slik at du får en personlig og unik gave. Du kan legge til egne bilder og/eller tekst. Hvis du vil, kan du også velge et av våre kule design for å gjøre gaven din helt unik.
Er eget design inkludert i prisen?
Prisen som vises på nettsiden inkluderer ditt unike design - enkelt og greit!
Hvordan vet jeg om bildt mitt er av riktig kvalitet?
IVi vil være sikre på at du er helt fornøyd med gaven din. Derfor er det viktig å bruke bilder av høy kvalitet. Hvis du er usikker på kvaliteten på bildet ditt, kan du kontakte vår kundeservice og legge ved bildet ditt sammen med gaven du er interessert i å bestille. De kan da sjekke kvaliteten for deg!
Hvilket format kan jeg laste opp bildet i?
Du kan laste opp JPG- og PNG-filer i redigeringsprogrammet vårt. Er dette for teknisk for deg eller har du et bilde av et annet format du gjerne vil bruke? Ta kontakt med vår kundeservice; igjen, de er glade for å hjelpe deg!
Hva om fargen eller alternativet jeg vil ha ikke er tilgjengelig?
Leter du etter en bestemt gave eller en gave i en bestemt farge, men kan du ikke finne denne på nettstedet? Ta kontakt med vår kundeservice.
Hva er et kort og hvordan legger jeg til dette i bestillingen min?
Om du klikker på "legg til kort" i handlevognen kan du legge med et morsomt kort til gaven din. Du kan skrive en personlig melding på kortet, som vi skriver ut og legger ved pakken. Slik vet mottakeren nøyaktig hvem han eller hun har å takke for den flotte overraskelsen.
Blir gaven min pakket inn?
(Foreløpig) tilbyr vi ikke denne tjenesten. Vi leverer våre gaver i en festlig gaveekse. Det betyr at din gave er klar til å bli gitt bort, eller at den kan sendes direkte til mottakeren.
Leveringstid, leveringsalternativer og frakt
Kan jeg velge en leveringsdato?Det er ikke mulig å velge en bestemt leveringsdato.
Hva er leveringstiden og når mottar jeg gaven min?
Leveringstiden er indikert på produktsiden til gaven. Du kan stole på at vår operatør leverer gaven din denne dagen.
Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?
For tiden er det ikke mulig å velge et leveringsalternativ. Gaven du bestiller sendes enten som en pakke eller som postbokslevering. Vil du vite hvilket alternativ bestillingen din faller inn under? Ta kontakt med vår kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale bestillingen min?Vi tilbyr følgende betalingsmåter: Paypal, kredittkort, faktura via Klarna eller overføring via nettbanken. Ved overføring via nettbanken vil levering av gaven din skje opptil 3 dager senere. Dette er fordi det kan ta opptil 3 dager før betalingen kommer fram.
Gave mottatt
Hva om gaven ikke falt helt i smak?Ta kontakt med vår kundeservice, de hjelper deg gjerne med å finne en passende løsning.
Blir fakturaen sendt sammen med bestillingen?
Ingen faktura sendes med bestillingen din. Du vil alltid motta fakturaen i bekreftelsesmeldingen og du kan alltid finne den på din MySurprise-konto. Dette betyr at du enkelt og trygt kan få gaven levert direkte til mottakeren - noe som gjør det til en ekte overraskelse!
Anmeldelser
14,195 anmeldelser (9 responser)
Marte • 14-11-2021
Julegave til min søster som er glad i vin! Fine glass
Marte • 14-11-2021
Julegave til svogeren min som er glad i vin! Fine glass
Anette • 04-08-2021
Fine, personaliserte
Anette • 04-08-2021
Fine, personaliserte
Bedriftsbestilling?
Interessert i å bestille et større antall av denne gaven? Ta kontakt og motta et pristilbud. Vi er tilgjengelige på arbeidsdager fra kl. 8.30 til 17.00.