Gaven fra oss er alltid unik fordi du har opprettet den selv. Du vil garantert finne den perfekte gaven fra oss til enhver anledning, så vel som de små øyeblikkene når du bare vil si takk eller fortelle noen at du tenker på dem.
Send gaven direkte til mottakeren.
Hvis du vil overraske et familiemedlem, en venn eller en kollega, men du ikke kan møte dem nå, så send gaven direkte til deres adresse, mange av gavene våre kan til og med passe i postkassen.
Legg til et gratulasjonskort som gave.
I handlekurven kan du legge til et gratulasjonskort i henhold til gaven, der du kan skrive en personlig melding og avsløre hvem gaven er fra.
På grunn av tekniske problemer kan vi dessverre ikke vise den tilpassede teksten du har skrevet inn i bokas siste forhåndsvisning. Men hvis du fyller inn teksten i de riktige feltene i redigeringsverktøyet, vil den bli trykt i boka.
Hvis du er usikker, kan du alltid ta kontakt med vår kundeservice etter at du har lagt inn bestillingen, så kan vi dobbeltsjekke det for deg.
I trinn 1 i handlekurven, fyll inn dine egne opplysninger.
Gå deretter til trinn 2, velg alternativet "Velg en annen adresse" og fyll ut mottakerens informasjon.
På denne måten blir pakken sendt direkte til deres adresse.
I handlekurven, rett under gaven, finner du en knapp som gaven kan fjernes med. Knappen ser ut som en søppelbøtte.
Du kan legge til flere varer i én bestilling. Slik gjør du det:
Gå til gave-siden for den første varen og klikk på ‘Start med å personalisere’.
Når du er fornøyd med designet ditt, legg det til i handlekurven.
Klikk på ‘Fortsett å handle’-knappen for å legge til flere gaver.
Du blir sendt tilbake til forsiden. Finn neste gave og gjenta trinn 1-3.
Gjenta til du har lagt til alt i handlekurven.
Klar til å bestille? Gå til handlekurven og legg inn bestillingen.
Du kan oppgi én leveringsadresse per bestilling.
Vil du sende gavene til forskjellige adresser? Da må du legge inn hver bestilling separat. Du betaler frakt per adresse.
Er det en bedriftsbestilling? Fyll ut regnearket for flere adresser og ta kontakt med våre bedriftskollegaer via bedriftsiden øverst på nettstedet.
De hjelper deg gjerne med å finne de beste alternativene.
Innbetaling
Hvis du har problemer med å fullføre betalingen, anbefaler vi at du først kontakter banken din for å få hjelp, da de ofte vil kunne forklare og/eller løse problemet for deg.
Så lenge gaven din ennå ikke er sendt, kan vi endre fakturaopplysningene. Når gaven er sendt, er dette ikke lenger mulig. Den raskeste måten er å gjøre endringer på fakturaen via telefon.
Vårt handelskammernummer er 22057264 og vårt momsnummer er NL.820845437B01.
Fakturaen og all annen informasjon om gaven din blir sendt til deg på e-post.
Gaven blir sendt uten annen informasjon, slik at mottakeren ikke kan se hvem den er fra. De får bare se den fantastiske gaven sin!
Vil du fortelle dem hvem som sendte gaven? Fyll ut det kule, gratis gavekortet i handlekurven!
Dessverre er det ikke mulig å betale bestillingen din etterpå.
Rabatt og gavekuponger
Du kan skrive inn rabattkoden din under betalingsssteget i handlekurven. Skriv inn koden din og klikk på pilen for å aktivere koden, hvoretter rabatten automatisk trekkes fra den totale bestillingssummen. Én rabattkode kan brukes per bestilling.
Vær den første til å høre om våre spesialtilbud og rabatter ved å registrere deg for vårt nyhetsbrev! Du får også 20 % rabatt på din første bestilling. Du kan registrere deg nederst på nettstedet vårt.
Vennligst merk at det kan ta opptil en halv time å motta rabattkoden din, og ikke glem å sjekke spam-mappen din!
YourSurprise gavekortet kan innløses ved å bruke følgende lenke: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher.
Du finner din personlige kode på innsiden av gavekortet. Denne koden består av 14 tegn. Du kan fylle inn din personlige kode under ‘Din Gavekode’. Klikk deretter bare på 'løse inn', så blir beløpet lagt til handlekurven.
Nå kan du begynne å lete etter en fantastisk personlig gave!
Hvis du har glemt å legge til rabattkoden din og ennå ikke har fullført betalingen, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon. Ha ordrenummeret og rabattkoden klar.
Hvis betalingen allerede er fullført, kan vi dessverre ikke legge til rabattkoden din.
Sjekk først at koden er skrevet inn riktig, med riktig bruk av store bokstaver og uten ekstra mellomrom. Pass også på at du ikke forveksler tall med bokstaver (f.eks. 0 og O). Hvis det fortsatt ikke fungerer, ta kontakt med vår Kundeservice, så hjelper vi deg videre.
Vær oppmerksom på at rabattkoder ikke kan kombineres med andre rabatter, så de gjelder ikke for varer som allerede er på salg.
Ordre status
Så snart bestillingen er lagt, setter vi i gang for å overholde de forventede leveringstidene. Derfor er det ikke mulig å legge til gaver på bestillinger som allerede er lagt.
På grunn av et teknisk problem kan det hende at personaliseringen din ikke alltid vises fullt ut i ordrebekreftelsen. Vær trygg, hvis du har lagt det inn riktig i redigeringsverktøyet, vil gaven din bli laget nøyaktig som du har designet!
Hvis du er bekymret for at det kan være noe galt med personaliseringen, ta kontakt med vårt kundeserviceteam med en gang. Vi er her for å hjelpe!
Å nei, så trist å høre at du vil kansellere bestillingen din! Ta kontakt med kundeservice på telefon så raskt som mulig, så ser vi hva vi kan gjøre.
Hvis bestillingen ikke har gått i produksjon ennå, kan vi fortsatt gjøre endringer, men når den først er i produksjon, kan vi dessverre ikke kansellere den.
Du kan gjøre endringer på bestillingen din så lenge den ikke har gått i produksjon. Når gaven din er i gang med å bli personalisert, er det ikke lenger mulig å endre den.
Er du usikker på om endringer fortsatt er mulig, ta kontakt med oss med bestillingsnummeret ditt, så sjekker vi det for deg!
Du ser bestillingsstatusen ved å logge deg inn på MySurprise. Se nedenfor for å vite hva den enkelte statusen betyr:
Venter på betaling: Vi har ennå ikke mottatt betaling for denne bestillingen.
I produksjon: Vi er i ferd med å produsere din unike gave.
Avlyst: Bestillingen din ble kansellert, det betyr at den ikke blir produsert og sendt.
Sendt: Hold øye med postkassen din, gaven er på vei!
Forsendelse & levering
Hvis pakken din ikke har kommet frem på den estimerte leveringsdatoen som oppgitt i din ordrebekreftelse, vennligst kontakt kundeservice, så hjelper vi deg med å løse problemet.
Når du bestiller fra et selskap utenfor Norge, betales det ikke skatt og avgifter til selskapet du bestiller fra, men til den norske staten i form av tollavgifter når pakken ankommer Norge. Disse avgiftene er ikke dekket av frakten du betaler når du plasserer en bestilling hos oss. Vårt selskap er hjemmehørende i Nederland, noe som betyr at tollavgifter kan påløpe. For mer inngående informasjon, råder vi deg til å ta kontakt med det norske Tolldirektoratet.
Hvis pakken din er et postkassepakke, vil dette stå i bekreftelsen for sendingen din.
Vi kan imidlertid aldri garantere at det passer, da hver pakke og postkasse har ulik størrelse. Vi anbefaler alltid at du holder øye med sporingen.
Vi kan ikke garantere en nøyaktig leveringsdato og -tid, da vi jobber med eksterne kurértjenester.
Men du finner de estimerte leveringsdatoene i bestillingsbekreftelsen din. Hvis du har flere spørsmål om leveringen eller sporing, er det bare å ta kontakt med vår kundeservice for hjelp!
Hvis sporingslinket ditt ikke viser noen oppdateringer ennå, ikke bekymre deg! Sporingen kan ta litt tid å oppdatere etter at pakken er sendt. Når oppdateringene begynner å komme inn, vil du se pakken nærme seg den estimerte leveringsdatoen, som du kan finne i bestillingsbekreftelsen din.
Hvis den estimerte leveringsdatoen allerede har passert, vennligst kontakt kundeservicen vår, så ser vi på det for deg!
Mysurprise
Du kan slette MySurprise-kontoen din selv ved å logge inn og gå til dine detaljer. Følg trinnene for å fjerne kontoen.
Hvis du har problemer eller trenger hjelp, er det bare å kontakte oss, så hjelper vi deg med å slette kontoen din.
Så synd at du ikke lenger ønsker å motta våre e-poster.
Gi beskjed til vår Kundeservice, så vi kan fjerne deg fra vår e-postliste.
Hvis du ombestemmer deg, er du hjertelig velkommen til å registrere deg igjen!
Du kan opprette et nytt passord ved å klikke på knappen "Glemt passord" nederst på MySurprise-siden. Angi epostadressen din, så vil du motta en lenke med tilbakestilling av passord.
Du kan endre informasjonen din når som helst.
Logg først inn.
Deretter kan du gjøre endringene dine.
Når endringene er bekreftet, vil de automatisk bli brukt på alle fremtidige bestillinger.
MySurprise er den personlige konto-tjenesten som YourSurprise tilbyr. Du kan opprette en konto ved å registrere deg via MySurprise. Deretter vil du motta en e-post der du kan bekrefte e-postadressen din. Når du har gjort det, kan du logge inn på MySurprise-kontoen din med passordet ditt. Denne kontoen lar deg se og følge bestillingen din 24 timer i døgnet og holde informasjonene dine oppdatert. All informasjon er konfidensiell og lagres trygt på den sikre YourSurprise-serveren. YourSurprise følger gjeldende personvernlovgivning. Du kan også logge inn med Facebook eller Google.
Service & kontakt
Vi er veldig glade for å ha deg som kunde og vil at du skal vite at personopplysningene dine er trygge hos oss. Vi håndterer denne sensitive informasjonen med stor forsiktighet. All informasjon som du deler med oss, lagres i vår sikre database ved hjelp av en sikker SSL-forbindelse. Dette betyr at bare noen få betrodde personer har tilgang til opplysningene. Dette betyr at informasjonen bare kan sees av dem som trenger å se den. Vi lover å bruke opplysningene dine bare internt i selskapet vårt, og aldri dele dem med tredjeparter for kommersielle eller andre formål.
Vi behandler bildene dine som personopplysninger, noe som betyr at vi behandler dem på samme måte som våre egne. Vi bruker bildene dine utelukkende til å lage gaven din, og deler aldri bildene dine med tredjeparter.
Vi lagrer bildene dine for å bruke dem til å lage gaven din. Vi lagrer bildene i maksimalt 24 måneder fra bestillingsdatoen. Dette gjør vi slik at vi kan lage gaven din på nytt hvis det skulle oppstå et problem, eller hvis du ønsker å bestille på nytt. Hvis du laster opp et bilde, men ikke legger inn en bestilling, lagres bildet ditt i maksimalt 30 dager. Hvis du ønsker at bildene dine skal fjernes tidligere enn dette, kan du kontakte kundeserviceavdelingen vår, slik at vi kan ordne dette for deg.
Så trist å høre at bestillingen din ble returnert!
Hvis du ser i sporing at bestillingen din ble returnert, vennligst kontakt kundeservicen vår med ordrenummeret ditt, så vi kan hjelpe deg med å få bestillingen din så snart som mulig.
Så leit å høre at gaven din kom fram skadet! Vi vil selvfølgelig gjerne rette opp i dette.
Ta kontakt med vår Kundeservice, så ordner vi en erstatning så fort som mulig.
Så trist å høre at du ikke har mottatt hele bestillingen! Dette er selvfølgelig ikke vår hensikt.
Noen ganger må vi dele store bestillinger, så hvis det er tilfelle, vil du motta to separate leveranser.
Hvis du har bestilt små varer, kan du kontakte kundeservice og ha ordrenummeret klart, slik at vi kan sørge for å fullføre bestillingen så snart som mulig!
KUNDESERVICE
Send en melding
Vores kundeservice kan nås på: Mandag - Fredag: 8:30 - 22:00
Lørdag - Søndag: 8:30 - 17:00 På engelsk