Personlig Champagne-etui
Trykket trekasse for flaske- og champagneglass
- Fullfargetrykk av designet ditt
- Deluxe FSC-sertifisert trekasse
- Inkluderer fløyelsinnlegg for 2 champagneglass
Gavespesifikasjoner
Passer til 2 champagneglass og en 750 ml flaske champagne
Tilpassing: foto, collage, logo, navn og/eller tekst
Personlig plassering: lokk i trekasse
Tilpasningsmetode: bildeperfekt, fullfargetrykk
Utvendig mål: 36,5 x 30 x 11 cm
Innvendig mål: 34 x 27,5 x 9 cm
Lokkmål: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Koffertmateriale: FSC-sertifisert tre
Tilleggsinformasjon: inkluderer stilig fløyelsinnlegg
Vennligst merk: tre er et naturprodukt, noe som betyr at gaven din kan avvike fra eksempelbildene som vises på nettstedet
En luksuriøs trekasse med personlig trykk og plass til en flaske og 2 champagneglass
Den luksuriøse trekassen er laget av bærekraftig tre med FSC-merket, slik at du kan bidra til bærekraftig og ansvarlig skogforvaltning. Settet inkluderer et stilig fløyelsinnlegg med plass til en flaske og to champagneglass. Det er enkelt å designe din egen trykte trekasse! Legg til et bilde, collage, logo, navn og/eller melding etter eget valg i vår editor, eller gå for en spesiell dato eller et kult sitat. Vi vil deretter trykke designet ditt på lokket med stor forsiktighet og presisjon. Lag din personlige trekoffert nå, klar for din foretrukne champagne! Vil du ha trekasser gravert med logoen din? For større kvanta, kontakt vår næringsavdeling.
FAQ
Designe og bestille
Hva er å designe og hvordan fungerer dette på nettstedet?Ved å klikke på den knappen "Lag eget design" kan du begynne å utforme din egen gave. I vårt redigeringsprogram kan du designe gaven akkurat slik du ønsker, slik at du får en personlig og unik gave. Du kan legge til egne bilder og/eller tekst. Hvis du vil, kan du også velge et av våre kule design for å gjøre gaven din helt unik.
Er eget design inkludert i prisen?
Prisen som vises på nettsiden inkluderer ditt unike design - enkelt og greit!
Hvordan vet jeg om bildt mitt er av riktig kvalitet?
IVi vil være sikre på at du er helt fornøyd med gaven din. Derfor er det viktig å bruke bilder av høy kvalitet. Hvis du er usikker på kvaliteten på bildet ditt, kan du kontakte vår kundeservice og legge ved bildet ditt sammen med gaven du er interessert i å bestille. De kan da sjekke kvaliteten for deg!
Hvilket format kan jeg laste opp bildet i?
Du kan laste opp JPG- og PNG-filer i redigeringsprogrammet vårt. Er dette for teknisk for deg eller har du et bilde av et annet format du gjerne vil bruke? Ta kontakt med vår kundeservice; igjen, de er glade for å hjelpe deg!
Hva om fargen eller alternativet jeg vil ha ikke er tilgjengelig?
Leter du etter en bestemt gave eller en gave i en bestemt farge, men kan du ikke finne denne på nettstedet? Ta kontakt med vår kundeservice.
Hva er et kort og hvordan legger jeg til dette i bestillingen min?
Om du klikker på "legg til kort" i handlevognen kan du legge med et morsomt kort til gaven din. Du kan skrive en personlig melding på kortet, som vi skriver ut og legger ved pakken. Slik vet mottakeren nøyaktig hvem han eller hun har å takke for den flotte overraskelsen.
Blir gaven min pakket inn?
(Foreløpig) tilbyr vi ikke denne tjenesten. Vi leverer våre gaver i en festlig gaveekse. Det betyr at din gave er klar til å bli gitt bort, eller at den kan sendes direkte til mottakeren.
Leveringstid, leveringsalternativer og frakt
Kan jeg velge en leveringsdato?Det er ikke mulig å velge en bestemt leveringsdato.
Hva er leveringstiden og når mottar jeg gaven min?
Leveringstiden er indikert på produktsiden til gaven. Du kan stole på at vår operatør leverer gaven din denne dagen.
Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?
For tiden er det ikke mulig å velge et leveringsalternativ. Gaven du bestiller sendes enten som en pakke eller som postbokslevering. Vil du vite hvilket alternativ bestillingen din faller inn under? Ta kontakt med vår kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale bestillingen min?Vi tilbyr følgende betalingsmåter: Paypal, kredittkort, faktura via Klarna eller overføring via nettbanken. Ved overføring via nettbanken vil levering av gaven din skje opptil 3 dager senere. Dette er fordi det kan ta opptil 3 dager før betalingen kommer fram.
Gave mottatt
Hva om gaven ikke falt helt i smak?Ta kontakt med vår kundeservice, de hjelper deg gjerne med å finne en passende løsning.
Blir fakturaen sendt sammen med bestillingen?
Ingen faktura sendes med bestillingen din. Du vil alltid motta fakturaen i bekreftelsesmeldingen og du kan alltid finne den på din MySurprise-konto. Dette betyr at du enkelt og trygt kan få gaven levert direkte til mottakeren - noe som gjør det til en ekte overraskelse!
Bedriftsbestilling?
Interessert i å bestille et større antall av denne gaven? Ta kontakt og motta et pristilbud. Vi er tilgjengelige på arbeidsdager fra kl. 8.30 til 17.00.