Hjelp

Bestille

Vil jeg motta en bestillingsbekreftelse etter at jeg har bestilt bestillingen?
Etter at du har bestilt din bestilling, mottar du automatisk en bekreftelses-epost. Du kan forvente å motta dette innen 5 minutter på e-postadressen som ble brukt mens du bestilte bestillingen. Hvis du ikke finner e-posten, må du først sjekke spammappen din.

Hvis du ikke finner den i nettsøppelmappen, kan du sjekke e-postadressen stavemåten. Hvis dette inneholder en feil, vennligst kontakt oss. Vi vil rette e-postadressen og sende e-postbekreftelsen til deg igjen. Er e-postadressen riktig, men du har ikke bare mottatt e-posten? Værsåsnill kontakt oss.

Vil en faktura bli inkludert i bestillingen min?
Fakturaen og all annen informasjon om din gave vil kun bli sendt til deg. Gaven vil bli sendt uten ytterligere informasjon for å sikre at den personen som mottar gaven, ikke vil kunne se den. De vil bare få se sin fantastiske gave! Vil du fortelle dem hvem som sendte den? Bare fyll ut det kule gratis gavekortet i handlekurven!

Hvor snart vil min personlige gave bli sendt?
Du kan sjekke leveringsperioden på produktsiden, like under gaveprisen. Det vil fortelle deg nøyaktig når du kan forvente å motta gaven når du bestiller på det tidspunktet i tide.

Kan leveringstiden forkortes?
Vi tar stor forsiktighet i å skape din gave og få den til deg så raskt som mulig. Leveringsbetingelsene oppgitt på vår nettside gjenspeiler vår raskest mulige levering.

Vil personen som mottar gaven, vet hvem som sendte den?
Du kan alltid inkludere ditt eget navn og din tekst i din gave. Vil du foretrekke en alternativ måte å vise hvem gaven er fra? Bare legg til gratis gavekortet! Du kan gjøre dette i første trinn i handlekurven. Du kan inkludere en personlig melding og navnet ditt på kortet. Hvis du velger ikke noe alternativ, vil gaven bli sendt anonymt, kanskje en morsom ide for Valentinsdag!

Hva er det gratis gavekortet nøyaktig?
Gavekortet er den ultimate måten å vise personen mottar din gave som du er den som sendte den. Kortet er dekket i en morsom utskrift og er gratis, fra oss for deg!

Kan jeg bruke spesialtegn?
Det er mulig å bruke spesialtegn for å tilpasse våre gaver, med unntak av kyrilliske, kinesiske, greske og arabiske tegn for (ikke veldig interessante) tekniske grunner. Emoticons kan også brukes. Hvis karakteren ikke vises riktig i sluttresultatet, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.

Kan min gave bli sendt utenlands?
Absolutt! Du kan velge en alternativ fraktadresse i andre trinn i handlekurven mens du fullfører bestillingen. Hvis du vil vite de oversjøiske fraktkostnadene, klikker du bare på fraktkostnadene under produktprisen. Du vil nå kunne se de eksakte fraktkostnadene og leveringsperioden for din gave.

Er min gave på lager?
Gaver vist på nettstedet er alltid på lager, med mindre annet er oppgitt. Er du interessert i å bestille store mengder? Ta kontakt med kundeservice for innsikt i gjeldende lager.

Er det mulig å bestille sjokoladevarer om sommeren?
Sjokolade kan bestilles og sendes hele året. Når temperaturen er over 20 grader Celcius, kan vi ikke lenger sikre at sjokoladekvaliteten blir som forventet ved ankomst. Din sjokolade gave vil bli sendt på egen risiko.

Vil den hvite bakgrunnen i mitt design skrives ut på tekstilgaven jeg bestiller?
Hvis du kan se en hvit seksjon som omgir bildet eller bildet ditt, er det høyst sannsynlig at du har brukt en JPG-fil. Hvis du bruker en PNG-fil, vil filen bli pent utkuttet, og du vil ikke se en hvit del bak motivet ditt på selve gaven. Ikke sikker på hva du skal gjøre? Vennligst send oss ​​en epost med bildet du vil bruke og hvilken gave du vil bruke den på. Vi kan da justere dette tilsvarende.

Hvordan vet jeg i hvilken størrelse å bestille tekstiler?
Alle er unike! For å sikre at du bestiller riktig størrelse, har vi tatt med et praktisk størrelseskart på produktsiden. Du kan lenken under gavespesifikasjonene.

Kan jeg kombinere tekst og et bilde og eventuelt legge til ekstra tekst?
Vi ønsker å hjelpe deg med å skape den best mulige gaven. Derfor kan du velge å legge til en bilde og tekst til nesten hver gave.
Når du ikke kan legge til et bilde, eller et bilde og en tekst i redigeringsprogrammet, skyldes dette vanligvis tekniske begrensninger for den gaven. For eksempel inkluderer disse gravert gaver laget av tre eller glass.

Hvordan vet jeg om bildet er av høy nok kvalitet?
Vi vil sørge for at du er helt fornøyd med din gave. Derfor er det viktig å bruke bilder av høy kvalitet. Hvis bildet / bildene ikke er av høy nok kvalitet for å garantere det beste resultatet, vil du bli varslet om dette under personaliseringsprosessen. Er du usikker? Vennligst send en epost til kundeservice, inkludert bildet ditt og gaven du vil bestille. Vi vil da sjekke kvaliteten.

Innbetaling

Hva er bankdetaljer for YourSurprise?
Våre bankdetaljer er:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Hvilke betalingsmetoder er tilgjengelige?
Det finnes flere betalingsmåter. Hvis du ønsker å motta bestillingen din så snart som mulig, vennligst velg en av følgende betalingsmetoder: Kredittkort, Paypal kredittkort eller Direct eBanking. Vi mottar straks din betaling og sender ut bestillingen din så snart som mulig.

Er det mulig å betale på kontoen?
Det er ikke mulig å betale på kontoen for private bestillinger.

Hvis du vil legge inn en forretningsordre og betale på kontoen, vennligst kontakt vår forretningsavdeling på 0044 20 3318 0348.

Kan jeg etterbetale bestillingen min?
Dessverre er det ikke mulig å etterbetale bestillingen din.

Hvordan kan jeg bruke rabattkode eller gavekort?
Du kan bruke rabattkoden i første trinn i handlekurven under "Rabattkoden" -knappen. Etter å ha fylt den inn, klikk på 'Aktiver' og prisen vil bli justert automatisk. En rabattkode kan brukes per bestilt bestilling.

Gavekortet YourSurprise kan innløses ved å bruke følgende lenke: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher . Du kan fylle ut din personlige kupongkode under 'Din gavekode'. Deretter klikker du bare på innløs og og beløpet legges til handlekurven. Du kan nå begynne å lete etter en fantastisk personlig gave!

Hva er fraktkostnadene?
Du finner den eksakte fraktkostnaden og metoden per gave på produktsiden.

Ordre status

Hva er bestillingsstatusen min?
Din bestillingsstatus kan vises ved å logge på MySurprise. Se nedenfor for å se hva hver status betyr:

  • Venter på betaling: Vi har ikke mottatt betaling for denne bestillingen ennå.
  • I produksjon: vi lager nå din unike gave.
  • Avlyst: bestillingen din ble kansellert, det betyr at den ikke blir laget og sendt.
  • Sendt: Hold øye med brevboks, din gave er på vei til deg!

Kan jeg gjøre justeringer etter at jeg har fullført bestillingen?
Hvis bestillingsstatusen din er "Venter på betaling", kan du gjøre justeringer til både design og adresseinformasjon. Du kan finne ordrestatus ved å logge inn på MySurprise og se dine nåværende bestillinger. Hvis du vil sjekke om justeringene er gjort riktig, vennligst ring vår kundeservice, og vi vil sjekke dette for deg.

Er designet ditt perfekt, men du må gjøre en tilpasning til adresseinformasjonen? Dette er mulig så lenge bestillingsstatusen er "Venter på betaling" eller "I produksjon". Vennligst sjekk bestillingsstatusen og kontakt oss etter å ha gjort justeringene.

Kan jeg avbestille bestillingen min?
Din bestilling kan bare kanselleres hvis betalingen ikke er fullført. Du kan sjekke bestillingsstatusen din ved å logge inn på "MySurprise". Hvis bestillingsstatusen er 'I produksjon' eller 'Sendt', betyr dette at gaven din allerede er laget og ikke kan kanselleres lenger. Ta kontakt med oss ​​på telefon for å avbestille en bestilling, da dette gjør det mulig for oss å endre produksjonsstatusen umiddelbart.

Hva gjør "hva en skam ... din gave ble gjort for å bli gitt!" e-post betyr?
Hvis du ikke fullfører en bestilling og den er igjen i handlekurven din, vil du motta denne e-posten fra oss. Du kan velge å fullføre bestillingen for din fantastiske gave ved å klikke på lenken i e-posten. Hvis du ikke ønsker å fullføre bestillingen, kan du bare fjerne gaven fra handlekurven din, og du vil ikke motta ytterligere e-postmeldinger om dette.

Forsendelse og levering

Hvordan blir min gave sendt?
Gaven din vil bli sendt med GLS leveringstjeneste og overlevert til Parcelforce leveringsservice etter ankomst i Storbritannia

Kan jeg spore pakken min?
Du vil motta en fraktbekreftelse så snart gaveen din blir sendt. Denne e-posten inneholder et sporingsnummer og en kobling der du kan spore pakken din med leveringstjenesten. Hvis du ikke klarer å spore pakken din eller trenger mer informasjon, vennligst kontakt vår kundeservice.

Kan jeg velge en bestemt leveringsdato og / eller adresse?
De fleste av våre gaver kan leveres til en alternativ adresse. Dette kan gjøres i andre trinn i handlekurven. Etter at du har fylt ut din egen informasjon, kan du sjekke boksen som sier 'Alternativ leveringsadresse'. Hvis du er basert utenfor Nederland, kan du kontakte oss og vi kan justere dette for deg.
Det er ikke mulig å velge en alternativ leveringsdato.

Hva skjer med min gave hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Hvis gaven din har blitt pakket som en brevboks pakke, er det ikke et problem hvis det ikke er noen hjemme for å motta leveransen, vil postmannen bare levere gaven gjennom brevboksen.

Hvis gaven din sendes som en pakke, og du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, blir den hentet til et postkontor eller depot, noen ganger vil det bli levert til dine naboer. Du vil få beskjed om dette i brevboksen din. Dette vil fortelle deg hvordan du kan be om gjenlevering eller hvor du kan hente pakken. Hvis levering ikke kan skje etter flere forsendelsesforsøk, blir gaven returnert til YourSurprise.

Mellom hvilke tider kan min gave bli levert?
Tider mellom hvilken gave kan leveres, er avhengig av hvilken type pakke bestillingen din har blitt sendt som og hvilket område det skal leveres til. For å sjekke når pakken din skal leveres, sjekk sporingskoblingen.

Kan min gave bli sendt utenlands?
Du kan overraske noen med en personlig gave (fra) i utlandet ved å velge en alternativ leveringsadresse i trinn 2 i handlekurven. Klikk på fraktkostnadene under prisen på produktsiden, og det vil tillate deg å fylle ut landet du ønsker at det skal leveres til. Det vil vise de eksakte fraktkostnadene og leveringsperioden.

Service og kontakt

Min gave er ikke som forventet, hva skal jeg gjøre?
Vi beklager å høre at du ikke er fornøyd med din gave. Dette er ikke vår hensikt, og vi vil gjerne løse dette problemet for deg. Ta kontakt med vårt kundeserviceteam via telefon, email eller chat, og vi vil umiddelbart begynne å lete etter en passende løsning for dette problemet.

Kan jeg ombestille en tidligere bestilling?
Er du så fornøyd med din gave at du vil bestille den på nytt? Vi kan gjøre det! Det er mulig å ombestille en gave innen 6 måneder etter at du har lagt den opprinnelige bestillingen, uten å måtte tilpasse den igjen. Bare gi oss det opprinnelige bestillingsnummeret via e-post, telefon eller chat, og vi vil gjøre resten. Du vil motta en bestillingsbekreftelse med all nødvendig informasjon for å fullføre betalingen.

Kan jeg returnere leverte gave?
Som gaven din er laget ved hjelp av din tilpassing, er den derfor spesifikk for deg, og det betyr at det ikke er mulig å returnere det. Hvis du er fornøyd med gaven, vennligst kontakt kundeservice, og vi vil se på en passende løsning.

Mysurprise

Hva er MySurprise?
MySurprise er den personlige kontotjenesten som YourSurprise tilbyr. Første gang du bestiller, vil vi be om dine personlige opplysninger. Disse detaljene vil bli lagret trygt i en personlig konto. Neste gang du legger inn en bestilling, bare logg inn og du vil ikke lenger trenger å fylle ut disse detaljene, da de allerede vil bli fylt ut for deg.
Denne kontoen lar deg se og følge bestillingen din 24 timer i døgnet, og hold informasjonen oppdatert.
Alle detaljer er konfidensielle og lagres sikkert på den sikre YourSurprise-serveren. YourSurprise samsvarer med gjeldende lovbestemte personvernregler.

Hvordan kan jeg logge inn på MySurprise?
Du vil motta en e-post som inneholder ditt MySurprise-passord umiddelbart etter at du har bestilt din første bestilling. Du kan logge deg på kontoen ved å klikke på ikonet "MySurprise" i høyre øvre hjørne på nettstedet. Du kan deretter fylle ut brukernavnet og passordet ditt. Når du har tilgang til MySurprise-kontoen, kan du se og administrere alle dine detaljer.

Hvordan kan jeg endre informasjon om informasjon?
Endringer kan gjøres til de lagrede detaljene når som helst. Først må du logge inn. Etter at du har gjort endringene, blir du bedt om å sjekke og bekrefte dem. Så snart endringene er bekreftet, vil de automatisk bli brukt til ytterligere bestillinger.