Vilkår for bruk

Artikkel 1 - Definisjoner

Innenfor dette dokumentet er følgende vilkår definert som skissert nedenfor:
  1. Selger: Den fysiske eller juridiske personen som tilbyr forbrukere og selskaper produkter og / eller tjenester eksternt;
  2. Oppdragsgiver:
    • Den fysiske personen som ikke handler på vegne av sin faglige stilling eller bedrift, og slutter en ekstern avtale med selgeren.
    • Den fysiske eller juridiske personen som opptrer på vegne av sin faglige stilling eller bedrift og inngår en ekstern avtale med selgeren.
  3. Fjernavtale: En avtale utelukkende gjennom bruk av en eller flere midler for fjernkommunikasjon for fjernsalg av produkter og / eller tjenester innenfor rammen av systemet etablert av selgeren. Oppdragsgiver oppfordrer YourSurprise.com til å produsere og sende ett eller flere produkter via nettstedet YourSurprise.co.uk;
  4. Refleksjonstid: Begrepet hvor avtalepart kan benytte seg av sin rettsfrist.
  5. Tilbaketrekningsrett: Muligheten utvidet til kontraherende part til å si opp den eksterne avtalen innen refleksjonsperioden;
  6. Dag: Kalender dag;
  7. Transaksjonsvarighet: En ekstern avtale om tilbakelevering av produkter og / eller tjenester som leveringsforpliktelsen og / eller leveringsforpliktelsen er spredt over tid.
  8. Slitesterkt databærer: Eventuelle midler som tillater avtalepart eller selgeren å lagre personlig informasjon på en måte som gjør det mulig å få tilgang til en uendret versjon av denne informasjonen når som helst i fremtiden.

Artikkel 2 - Selgerens identitet

YourSurprise.com BV: Drift under navnene: YourSurprise.com
(Klikk her for mer informasjon om juridisk form "BV")

Fysisk adresse:
Industrieweg 46
4301RS Zierikzee
Nederland

Telefonnummer: +44 (0) 2033180348
Kontortid:
Mandag til fredag, 7:30 til 16:30
Epostadresse:

Handelsregisternummer: 22057264 (Klikk her for mer informasjon om denne handelskodenummer)
MVA-ID: NL.820845437B01b

Bankinformasjon:
Rabobank
YourSurprise.com
BIC kode: RABONL2U
IBAN Nr .: NL36RABO0160595711

Artikkel 3 - Anvendelighet

Vær oppmerksom på: Produkter fra YourSurprise.com er tilpasset og kan derfor ikke returneres.
  1. Disse vilkårene gjelder for forhandlerne hele aksjene og til hver avtale som inngås mellom selgeren og avtaleparten.
  2. Før en ekstern avtale inngås, vil teksten til dette dokumentet bli gjort tilgjengelig for avtaleparten. Skulle dette ikke være rimelig mulig, før avtalen inngås, er det faktum at vilkårene og betingelsene er tilgjengelige fra selgeren, kommunisert til avtalepart og hvis avtalepart ønsker å få kopi, kan man sende som raskt som mulig uten kostnad.
  3. I tilfelle dette ikke er rimelig mulig, før avtalen inngås, er det faktum at vilkårene og betingelsene er tilgjengelige fra selgeren, formidlet til avtaleparten, og hvis avtalepart ønsker å få kopi, kan man sendes så raskt som mulig uten kostnad. Hvis den eksterne avtalen inngås elektronisk, er det i avvik fra underartikkelen ovenfor, før avtalen av fjernkontrakten, teksten til disse vilkårene gjort elektronisk tilgjengelig for avtaleparten slik at avtalepart kan ganske enkelt lagre informasjonen på en holdbar databærer. I tilfelle dette ikke er rimelig mulig, før avtalens inngåelse, kan vilkårene og vilkårene elektronisk betraktes til avtalepart og hvis avtalepart ønsker å få elektronisk kopi, kan man sendes så raskt som mulig uten kostnad.
  4. Bør det være spesifikke produkt- og / eller tjenestevilkår i tillegg til disse vilkårene, gjelder andre og tredje underartikkel, og i tilfelle visse vilkår er motstridende, kan kontraherende part referere til de aktuelle forhold som er mest gunstig for kontraherende part.
  5. Hvis en feilaktig god er levert, må avtaleparten komme i kontakt med YourSurprise.com via telefon (+44 (0) 2033180348), email (info@yoursurprise.no) eller chat.

Artikkel 4 - Produkter
  1. Når et produkt har begrenset gyldighet eller forhold knyttet til det, er dette uttrykkelig angitt i produktbeskrivelsen.
  2. Produkter og / eller tjenester følger med en komplett og nøyaktig beskrivelse av varen som tilbys. Beskrivelsen er detaljert nok til å gjøre det mulig for kontraherende part å evaluere produktet tilstrekkelig. Hvis selgeren bruker bilder, vil disse være en pålitelig representasjon av produktet og / eller tjenesten som tilbys. Tilsynelatende feil eller feil i varene som tilbys, bind ikke juridisk bindingen til selgeren.
  3. Hver varebeskrivelse inneholder nok informasjon som det er klart for avtalepart hvilke rettigheter og forpliktelser som er knyttet til aksept av produktet og / eller tjenesten som tilbys. Disse inkluderer:
    • Prisen, inkludert skatter;
    • Eventuelle tilknyttede fraktkostnader;
    • Hvordan avtalen skal inngås og hvilke tiltak det er nødvendig for å gjøre det.
    • Anvendligheten av enhver rettsfrist
    • Betalingsmåten, frakt eller gjennomføring av avtalen;
    • Perioden hvor aksept av tilbudet, inkludert prisen, forblir gyldig;
    • Prisene for fjernkommunikasjon bør beregnes ved bruk av fjernkommunikasjonsteknologi basert på andre metoder enn en grunnleggende sats;
    • Hvordan kontraherende part kan få tilgang til en avtale bør avtalen arkiveres etter konklusjonen;
    • Hvordan kontraherende part kan få tilgang til opplysninger om inngåelse av en avtale for handlinger som ikke er ønskelige for kontraherende part og hvordan kontraherende part kan avbryte denne avtalen før den inngås;
    • Eventuelle andre språk enn engelsk der en avtale kan inngås;
    • Den adferdskode som binder selgeren og måten som denne oppførselen kan få tilgang til elektronisk av avtalepartneren. og
    • Minimumsperioden for fjernavtalen bør avtalen innebære kontinuerlig eller periodisk levering av produkter og / eller tjenester.

Artikkel 5 - Avtalen
  1. Avtalen, betinget av det som er spesifisert i underavsnitt 5.4, trer i kraft i det øyeblikk kontraherende part aksepterer produktet og / eller tjenesten som tilbys og tilfredsstiller de tilknyttede vilkårene.
  2. Hvis kontraherende part har godkjent en avtale elektronisk, vil selgeren umiddelbart bekrefte mottak av aksept elektronisk. Inntil mottak av godkjenning er bekreftet, kan avtaleparten oppløse avtalen.
  3. Hvis avtalen inngås elektronisk, vil selgeren ta de nødvendige teknologiske og organisatoriske skritt for å beskytte dataoverføringen og sørge for at dette skjer i et sikkert webmiljø. Hvis avtalepart velger en elektronisk betalingsmåte, vil handelsmannen også ta passende sikkerhetstiltak.
  4. Handelsmannen kan innen juridiske grenser samle inn opplysninger om kontraherende parts evne til å oppfylle betalingsforpliktelser, samt andre fakta og forhold som har ansvar for å inngå en ekstern avtale på en ansvarlig måte. Hvis selgeren har basert på denne informasjonen, har det grunn til ikke å inngå en avtale, da handler selgeren lovlig til å nekte en bestilling eller forespørsel eller legge ved spesielle forhold til oppfyllelse av en bestilling eller forespørsel.
  5. Handelsmannen vil sammen med et produkt og / eller tjeneste gi avtaleparten følgende opplysninger, enten skriftlig eller på en slik måte at avtalsparten lett kan lagre informasjonen på en varig datafilm:
    • Den fysiske adressen til selgerens sted hvor avtalepart kan innkaste klager;
    • Vilkårene under hvilke avtalepart kan benytte seg av sin tilbaketrekningsrett, samt en klar indikasjon på når rettsfristen ikke gjelder
    • Informasjon om eksisterende service og garantier når et kjøp er foretatt;
    • Informasjonen som er behandlet i artikkel 4.3 i disse vilkårene, med mindre selgeren har gitt denne opplysningene til avtalepart før avtalens inngåelse;
    • Kravene til oppløsning av avtalen bør avtalens varighet være lengre enn ett år eller i en ubestemt periode.
  6. Hvis selgeren har inngått avtale om tilbakevendende levering av produkter og / eller tjenester, gjelder tilstanden som er omtalt i forrige underartikkel, kun for første instans.

Artikkel 6 - Ret til tilbaketrekking ved levering av produkter
  1. Ved kjøp av noe produkt har kontraherende part muligheten til å oppløse avtalen uten forklaring i en periode på 14 dager. Denne perioden begynner den dagen produktet mottas av avtaleparten eller på deres vegne.
  2. I løpet av denne perioden vil avtaleparten håndtere produktet og emballasjen med forsiktighet. Oppdragsgiver vil kun pakke ut eller bruke et produkt i den grad det er mulig å vurdere om de ønsker å beholde produktet eller ej. Dersom avtalepart bestemmer seg for å benytte seg av sin tilbaketrekningsret, vil de returnere produktet og alle tilhørende attributter hvis det er rimelig mulig i sin opprinnelige tilstand og emballasje til selgeren i henhold til de rimelige og klare instruksjonene fra selgeren.
  3. Vær oppmerksom på: Produkter fra YourSurprise.com er skreddersydd for bestilling og kan derfor ikke returneres. Hvis en ordre ikke er riktig produsert, vil vi håndtere problemet via helpdesken.

Artikkel 7 - Eiendomsrettigheter
  1. Klienten må fullstendig og betingelsesløst respektere alle intellektuelle og industrielle rettigheter knyttet til produkter levert av YourSurprise.com.
  2. YourSurprise.com garanterer ikke at elementene som tilbys til klienten, ikke krenker alle immaterielle og / eller industrielle eiendomsrettigheter som er holdt av tredjeparter, og godtar ikke ansvar for eventuelle krav fremsatt av tredjeparter basert på antagelsen om at et produkt levert av YourSurprise.com krenker eventuelle rettigheter som tredjepart har.

Artikkel 8 - Unntak for uttak
  1. Dersom kontraherende part ikke har rett til å trekke seg tilbake, kan det kun gis unntak fra selgeren dersom handelsmannen så angir i god tid før avtalens inngåelse.
  2. Unntak til tilbaketrekningsrett gjelder utelukkende for produkter:
    • Som har blitt produsert av selgeren til spesifikasjoner som er avtalt med avtalepartneren;
    • Som er tydelig av personlig karakter;
    • Som på grunn av sin natur kan ikke returneres;
    • Hvilken alder eller ødelegge raskt;
    • Til hvilken prisen er knyttet til forandringer i det finansielle markedet som selgeren ikke har kontroll over;
    • Inkludert avis og blader;
    • Inkludert lyd- og videoopptak og dataprogramvare hvis sel er blitt brutt av avtalepart.
  3. Unntak til tilbaketrekningsrett gjelder utelukkende for tjenester:
    • Ved innkvartering, transport, restauranter eller fritidsaktiviteter som skal utføres på en bestemt dato eller i en viss periode;
    • Hvor tjeneste ytes før gjennomgangen av reflekteringsperioden, med uttrykkelig samtykke fra avtalepartneren.
    • Når det gjelder spill og lotterier.

Artikkel 9 - Priser
  1. I perioden med prisgyldighet sitert under produkter, vil prisene på produkter og / eller tilbud som tilbys, ikke bli økt unntatt som følge av endringer i mva.
  2. I avvik fra foregående underartikkel kan selgeren tilby produkter og / eller tjenester med variable priser dersom disse er knyttet til forandringer i finansmarkedet som selgeren ikke har kontroll over. Koblingen til skift i markedet og det faktum at noen tilbudte priser er bare veiledende priser, vil bli uttrykkelig angitt.
  3. Prisøkninger gjennomført innen tre måneder etter avtalens inngåelse er kun gyldige dersom de følger som følge av lovbestemmelser eller vilkår.
  4. Prisøkninger implementert tre måneder etter inngåelse av en avtale er kun gyldig dersom selgeren uttrykkelig har bestemt økningen og:
    • Det følger som følge av lovbestemmelser eller vilkår; eller
    • Oppdragsgiver har fullmakt til å oppløse avtalen før prisøkningen trer i kraft.
  5. Priser oppgitt for produkter og / eller tjenester inkluderer mva og er nevnt i pund sterling (GBP).

Artikkel 10 - Overensstemmelse og garanti
  1. Selgeren garanterer at produkter og / eller tjenester tilfredsstiller vilkårene i avtalen, spesifikasjonene som er angitt i produktbeskrivelsen, rimelige forventninger om pålitelighet og / eller funksjonalitet og alle juridiske forhold og / eller regulatoriske krav som regjeringen har satt i kraft på Datoen for avtalens inngåelse.
  2. En garanti som tilbys av selgeren, produsenten eller importøren, reduserer ikke avtalens rettigheter og forpliktelser overfor selgeren dersom selgeren faller for å oppfylle forpliktelser basert på loven og / eller vilkårene i den eksterne avtalen.

Articolo 11 - Esecuzione e Spedizione
  1. Selgeren skal ta størst forsiktighet i mottak og utførelse av produktordrer og ved å vurdere forespørsler om levering av tjenester.
  2. Leveringsstedet er adressen som avtalsparten har oppgitt til selgeren.
  3. Med hensyn til det som er angitt i artikkel 4 i disse vilkårene, skal selgeren utføre aksepterte bestillinger innen en profesjonell tidsramme som ikke overstiger 30 dager, med mindre en lengre leveringsperiode er avtalt. Hvis YourSurprise.com har sitert en bestemt leveringsperiode, forstås det å være en indikasjon. Hvis leveransen er forsinket eller en ordre ikke er fylt eller ikke fylt ut, vil avtaleparten bli informert om statusen innen en måned etter at bestillingen er plassert. I så fall har kontraherende part rett til å oppløse avtalen uten kostnad, samt kreve skader påført.
  4. Ved oppløsning i henhold til forrige underartikkel, vil beløpet betalt av avtalepart til selgeren refunderes så raskt som mulig innen 30 dager etter oppløsning.
  5. Skulle levering av et bestilt produkt være umulig, vil selgeren gjøre en innsats for å levere et lignende produkt som en erstatning. Ved levering senest, kommer selgeren å kommunisere tydelig og grundig at en erstatningartikkel er gitt. Unntak til tilbaketrekningsrett gjelder ikke erstatningsposter. Retur fraktkostnader skal dekkes av selgeren.
  6. Risiko forbundet med skade og / eller tap av et produkt hviler hos selgeren frem til leveringstidspunktet til avtaleparten, med mindre annet er avtalt.
  7. YourSurprise.com kan ikke holdes ansvarlig for utskriftsfeil på sine produkter som følge av feil informasjon gitt av avtalepart. Det samme gjelder for all annen informasjon levert av avtaleparten, inkludert den som gjelder adresse og leveringsdetaljer etc.

Artikkel 12 - Transaksjonsvarighet
  1. Oppdragsgiver kan når som helst oppløse en avtale som er gjort for en ubestemt periode, med tanke på de avtalt betingelsene for oppløsning og en oppsigelsestid på maksimalt en måned.
  2. En avtale som er inngått for en viss tidsperiode, kan ha en varighet på maksimalt to år. Dersom avtalen inneholder vilkår for å forlenge eksternt, med mindre annet er angitt av avtalepart, vil avtalen bli forlenget for en ubestemt periode og oppsigelsestidspunktet vil ikke overstige en måned etter utvidelse av avtalen.

Artikkel 13 - Betaling
  1. Forutsatt at ikke lenger betalingsperioden er avtalt, skal beløp forfaller av avtaleparten betales innen 14 dager etter levering av et produkt, eller i tilfelle av avtale om tjenester innen 14 dager etter at tjenesten har blitt gitt.
  2. I tilfelle kontraherende part ikke betaler innen avtalt tidsperiode, vil beløpet som oppebæres bli forhøyet med ytterligere £ 2,50 administrasjonskostnader hver gang.
  3. Ved manglende betaling av kontraherende part har selgeren innenfor juridiske grenser rett til å kreve tilknyttede innkrevelseskostnader innenfor grunn så lenge disse blir formidlet til avtalepart før innsamling.
  4. Vilkårene i en avtale kan ikke fastsette en forskuddsbetaling på mer enn 50% for salg av produkter til kontraherende parter. Når forskuddsbetaling er fastsatt, har kontraherende parten ingen rettigheter i forbindelse med utførelsen av den aktuelle ordren eller tjenesten (e) før forskuddsbetaling er gjennomført.
  5. Oppdragsgiver er forpliktet til å rapportere feil betalingsinformasjon til selgeren umiddelbart.

Artikkel 14 - Garanti
  1. Selgeren har en tilstrekkelig tilgjengelig prosedyre for klager på plass og håndterer klager i henhold til denne prosedyren.
  2. Klager vedrørende gjennomføring av en avtale må sendes til selgeren, ledsaget av en fullstendig og klar beskrivelse innen rimelig tid etter at avtalsparten har identifisert feil.
  3. Selgeren vil svare på innsendte klager innen 14 dager etter at klagen er mottatt. Skulle en klage innebære en forventet responstid som varer lengre enn 14 dager, så vil selgeren innen 14 dager bekrefte mottak av klagen og gi kontraherende parten en indikasjon på forventet responstid.
  4. Hvis klagen ikke kan løses gjennom gjensidig diskusjon, vil den resulterende tvisten bli håndtert i henhold til tvistprosedyren.

Artikkel 15 - Tvister
  1. Kun nederlandsk lov gjelder for avtaler mellom selgeren og avtalepart og som er dekket av disse vilkårene.
  2. Retten i virksomheten til YourSurprise.com er kun autorisert til å behandle tvister, med mindre distriktsretten også er autorisert. Likevel beholder YourSurprise.com seg rett til å fremlegge en tvist til den autoriserte domstol i henhold til loven.
  3. En tvist vil kun bli håndtert dersom kontraherende part sendte inn den første klagen til selgeren innen rimelig tid.
  4. Bekymrede parter vil appellere til retten først etter at de har uttømt alle anstrengelser for å avgjøre en tvist i gjensidig diskusjon.
  5. En tvist skal fremlegges for retten skriftlig senest tre måneder etter at tvisten oppsto.
  6. Online Dispute Resolution: http://ec.europa.eu/odr/

Artikkel 16 - Oppdragsgivers ansvar
  1. Oppdragsgiver er enige om ikke å ha trykt materiale på produkter og / eller emballasje som kan tolkes som rasende, seksuelt eller på annen måte diskriminerende, og dermed i strid med lover og / eller moralstandarder. Det er umulig for YourSurprise.com å verifisere at YourSurprise.com-produktene samsvarer med denne betingelsen.
  2. Oppdragsgiver er ansvarlig for å kontrollere informasjonen som er gitt til Yoursurprise.com grundig for korrekt og fullstendighet. YourSurprise.com kan på ingen måte holdes ansvarlig for å sjekke denne informasjonen for korrekthet eller fullstendighet.
  3. Oppdragsgiver vil frata YourSurprise.com for alle kostnader og skader som skyldes at kontraherende part handlet i strid med vilkårene som er omtalt i under artikkel 16.1 og 16.2.

Artikkel 17 - Intellektuell eiendom og opphavsrett
  1. Uten at det berører bestemmelser som er angitt andre steder i disse vilkårene, beholder YourSurprise.com rettighetene og autorisasjonene som den har rett til basert på lov om opphavsrett.
  2. Eventuelle medier opprettet av YourSurprise.com innenfor rammen av en avtale, men ikke begrenset til design, skisser, tegninger, filmer, programvare, tekst, lydopptak, elektroniske filer, andre materialer og Surprise-produkter, forblir eiendommen til YourSurprise.com. , uavhengig av om disse har blitt overlevert til avtalepart eller annen tredjepart, med mindre annet er avtalt.
  3. Eventuelle medier levert av YourSurprise.com, inkludert men ikke begrenset til design, skisser, tegninger, filmer, programvare, tekst, lydopptak, (elektroniske) filer, andre materialer og Surprise-produkter, skal kun brukes av avtalepart og kan ikke bli reprodusert, publisert eller på annen måte delt med tredjepart uten det uttrykkelige samtykket fra YourSurprise.com, med mindre innholdet av mediene som er oppgitt, innebærer noe annet.
  4. YourSurprise.com forbeholder seg retten til å bruke all informasjon som er oppnådd gjennom gjennomføring av arbeidsordre til andre formål i den grad konfidensiell informasjon ikke deles med tredjepart.
  5. Alt på nettstedet er den eksklusive egenskapen til YourSurprise.com, og må ikke gjengis eller publiseres på noen måte uten uttrykkelig skriftlig samtykke fra YourSurprise.com.

Artikkel 18 - Supplerende eller motstridende betingelser

Tilleggsbetingelser som er i strid med disse vilkårene, kan ikke være ulempe for kontraherende part og må registreres skriftlig på en slik måte at avtalsparten enkelt kan lagre informasjonen til en varig databærer.
Personvernerklæring

Hvilken informasjon samler vi om deg?

Når du legger inn en bestilling på nettstedet YourSurprise, ber vi deg om dine personlige opplysninger. Vi krever denne informasjonen for å levere gaver til riktig adresse og for å kunne kontakte deg hvis vi har spørsmål om bestillingen din. Vi samler kun din informasjon til eget bruk og vil aldri selge informasjonen til tredjeparter for kommersielle formål.

  • Navn. Vi liker å adressere deg ved navn. Dette gjør samspillet med deg mer personlig.
  • Adresseinformasjon. For å kunne levere dine gaver så raskt som mulig, krever vi din adresseinformasjon. Naturligvis vil adresseinformasjonen din deles med leveringstjenesten slik at de vet hvor de skal levere pakken.
  • Epostadresse. Vi bruker e-postadressen din for å holde deg oppdatert på bestillingsstatusen din. Etter at bestillingen din er levert, vil vi spørre deg om du er fornøyd med gaven og sende deg personlige tilbud, for eksempel på bursdagen eller ett års kundedag.
  • Fødselsdato. Vi bruker din fødselsdato til å gratulere deg og sende deg en fin gave på bursdagen din. Det hjelper oss også å forstå hvem våre kunder er. Definitivt ikke obligatorisk, men nyttig for oss å vite.
  • IP adresse. Når du surfer på internett, kan datamaskinen gjenkjennes av din IP-adresse, akkurat som nummerplaten på bilen din. Når du bestiller på vår hjemmeside lagrer vi din IP-adresse slik at vi kan gjenkjenne deg når du kommer tilbake.
  • Betalingsinformasjon. Når du er klar til å betale for bestillingen, vil vi omdirigere deg til et sikkert betalingsmiljø. For å behandle betalinger bruker vi Adyen-tjenestene. Adyen sikrer tilkoblingene til alle våre betalingsleverandører. Banjedetaljer vil forbli hvor de tilhører; med din bank eller kredittkort selskap. Vi lagrer ikke bankinformasjonen din. Vi mottar bare en melding om hvorvidt betalingen var vellykket.

Bilder

Nesten alle våre gaver kan tilpasses ved å legge til ett eller flere bilder. Vi behandler bildene dine som personlig informasjon. Dette betyr at vi bare bruker dem for å lage din gave og aldri dele dem med andre parter. For å bli bedre kjent med våre kunders interesser, bruker vi smart dataprogramvare til å analysere innholdet på bildene dine. Informasjonen vant fra dette lagres anonymt. Vi lagrer bildene dine i maksimalt 24 måneder etter at du har bestilt bestillingen. Hvis du foretrekker å ikke lagre bildene dine, kan du kontakte vår kundeservice.

Kundeadferd

Tilpasning er nøkkelen til vårt firma. Gaver vi lager er unike og laget spesielt for deg. Det samme gjelder for vårt nettsted og e-postene vi sender deg. Vi føler at det er viktig å gi deg riktig "gaveråd" på alle mulige måter. Vi vil også fortsette å forbedre oss selv og våre gaver. For å kunne gjøre dette samler vi såkalt kundeadferd. Dette kan være sidene eller gaver du ser, koblingene du klikker og gaver du legger til i handlekurven din (og kanskje ikke bestiller tross alt). Hvis du foretrekker at du ikke lagrer denne informasjonen, logg deg på med MySurprise og slett bare av.

Hvor lagrer vi dataene dine?

Din personlige informasjon er lagret i en sikker database på vår hosting service i Nederland. Vår hosting-tjeneste har alle de riktige sertifiseringene som garanterer sikker lagring av informasjonen din. Så det er ingenting å bekymre seg for. I noen tilfeller deler vi dine personlige opplysninger med partnere. Dette er alltid rent til støtte for våre egne tjenester. Vi jobber bare med selskaper som overholder europeiske personvernlover, enten de er basert i Europa eller ikke.

Hva gjør vi med informasjonen din?

  • Lag din gave. Vi håndterer design og personlige bilder nøye mens du lager din gave. Gaven din vil bare bli sett av menneskene som lager den. Alle gjenværende utskrifter vil bli ødelagt. Noen av våre gaver er laget av partnere, som følger de samme reglene.
  • Send din gave. For å levere dine gaver så raskt som mulig, deler vi adressedataene dine med våre leveringstjenester og nærstående parter. Vi vil ofte inkludere telefonnummeret ditt for å sikre at fraktagenten kan kontakte deg hvis du ikke er hjemme, eller hvis leveransen forsinkes.
  • Hvis du har et spørsmål, vil vi gjerne være til tjeneste. For å gi deg den beste og raskeste tjenesten via telefon, e-post eller chat, bruker vi gode kundeserviceverktøy. Disse verktøyene lagrer kontaktinformasjonen din og innholdet i alle samtalene våre. På den måten vet vi nøyaktig hva vi diskuterte med deg da du sist kontaktet oss.
  • Vi holder deg oppdatert. Når du bestiller en gave fra oss, vil vi spørre deg om vi kan sende deg et nyhetsbrev hver nå og da. Hvis du ikke lenger vil motta disse nyhetsbrevene, kan du abonnere på MySurprise eller via abonnementet i e-postmeldingen.
  • Bedre hver dag. Et av våre viktigste motto er: "overgå forventningene". For å gjøre det bruker vi informasjonen din, for eksempel din oppførsel på nettstedet vårt. Vi vil også spørre deg hva du tenker på oss, rett etter at du legger bestillingen din på taksiden eller ved hjelp av en undersøkelse etter at du har kontaktet kundeservice. Vanligvis gjør vi dette selv, men noen ganger jobber vi sammen med partnere for å sikre at tilbakemeldingen din blir samlet opp objektivt.
  • Vi gir personlig "gaveråd". Vi elsker å hjelpe deg med å finne den rette gaven. For å kunne forstå hvilke gaver som er riktige for deg, bruker vi informasjonen din, for eksempel alder og gaver du har sett før (med mindre du har oppgitt ditt ønske om at vi ikke gjør dette selvfølgelig). Med denne informasjonen kan vi gi deg personlig råd om e-post, tilbud på vår hjemmeside og nyttige annonser på for eksempel Facebook og Google.

kjeks

Informasjonskapsler er lagret på datamaskinen av nettleseren. YourSurprise.com bruker informasjonskapsler for å gjenkjenne vanlige brukere under påfølgende besøk på nettstedet. Cookies tillater oss å samle inn informasjon om bruk av våre tjenester og dermed forbedre og skreddersy våre tjenester til de ønsker våre besøkende har. Våre informasjonskapsler gir først og fremst informasjon relatert til personlig identifikasjon. Det er mulig å programmere nettleseren for å deaktivere informasjonskapsler mens du handler på YourSurprise.co.uk.

Skulle det være spørsmål om disse vilkårene og personvernerklæringen YourSurprise.com, vennligst kontakt oss. Vår kundeservice kan hjelpe deg med å gi deg informasjon om spørsmål om personlige opplysninger eller hvordan du oppdaterer personlige opplysninger.

Tilbake